Väikemajade projekteerimise ikooniliseks persooniks peetav Soome arhitekt Olli Lehtovuori arvab, et massiivne reklaam ja võimaluste paljusus ajavad eluasemevajajal pea kergesti sassi ja mõjutavad ka rohkem valikutrende.
Selge on seegi, et tarbija ei tugine oma eluaseme hankimise otsustustes ainuüksi ratsionaalsele mõtlemisele, vaid oma rolli mängib ka tunnetuslikkus.
Valiku tegemisel on tugevaimateks mõjutajateks otsustamise hetkel meeles olevad vajadused eluaseme suhtes ning eelnevalt kogetud hinnangud, aga ka oma rahakoti paksus, enese riskijulgus ja turul olevad pakkumised. Kergesti otsustatakse jääda tuntud ja turvalisena tunduvate lahenduste eelistajaks ja niimoodi majaostjad piiravad oma võimalikke muid elamismugavusega seotud võimalusi.
Edasi lugemiseks
Esimene kuu 0.99€, edaspidi 2.99€ kuus